1. 8. – 17. 8. 2025
12. ročník kurzů interpretace staré hudby na zámku v Kuníně.
O kursu
Lektoři a sólové třídy
Ansámbly a workshopy
Kursovné
Harmonogram
Koncerty
Ubytování a strava
Přihláška
Kontakt
Kurs je určen pro aktivní účastníky z řad profesionálů, studentů specializovaných hudebních škol i zkušenějších amatérů s předchozími zkušenostmi se starou hudbou. Aktivní účast je možná také pro hráče na moderní nástroje s vážným zájmem o hudbu starších stylových období.
Pasivní účast je vhodná pro kohokoliv, kdo se zajímá o barokní a renesanční hudbu a její provozovací praxi. Pasivní účastník může sledovat výuku v libovolných třídách a má vstup na koncerty zdarma.
Pro učitele základních a středních škol nabízíme navíc získání certifikátu za účast odpovídající požadavkům akreditace v rámci systému DVPP MŠMT. Přesnou kalkulaci a harmonogram náplně v rámci programu DVPP připravíme individuálně na základě předchozích zkušeností účastníka. Pro více informací nás kontaktujte na musacad@email.cz.
Kursy pořádají: Hudební lahůdky, z.s. ve spolupráci s Českou loutnovou společností, z.s.
Za ochotu a milou spolupráci děkujeme zámku Kunín (pan kastelán Jaroslav Zezulčík, muzeum Novojičínska), farnosti Kunín (Mons. Dr. Alois Peroutka), restauraci U Dobré hraběnky a správě Školního zemědělského podniku Nový Jičín při VFU Brno.
Vývoj našich letních kursů od roku 2014.

OHLASY V MÉDIÍCH:
Zámek Kunín hostil mezinárodní kurz interpretace barokní a renesanční hudby | Celý MS kraj | Zprávy | POLAR TV
Události v regionech – Události v regionech (Ostrava) | Česká televize (ceskatelevize.cz)
LEKTOŘI A SÓLOVÉ TŘÍDY:
Beatriz Lafont (ES) - sólový zpěv, kastaněty
Beatriz Lafont pochází z Valencie, kde studovala hru na kytaru a zpěv na Conservatorio Profesional de Música a Conservatorio Superior de Música Joaquín Rodrigo. Během studia získala třetí cenu na mezinárodní soutěži V Certamen de Guitarra „Luys Milán“ (L’Olleria), cenu pro nejlepšího valencijského umělce a cenu publika.
Za podpory stipendia Instituto Valenciano de la Música se přesunula do Nizozemí, kde studovala bakalářský i magisterský program ve zpěvu staré hudby na Koninklijk Conservatorium v Haagu se zaměřením na raně barokní italskou hudbu a vlastní doprovod na theorbu. Zpěv studovala u Rity Dams, Michaela Chance, Jill Feldman a Petera Kooije, hru na theorbu u Mika Fentrosse a Joachima Helda. Navštěvovala také mistrovské kursy renomovaných hudebníků jakými jsou kupříkladu Robert Expert, Marta Almajano, Cristina Miatello, Evelyn Tubb, Lambert Climent, Stephen van Dyck, Johannette Zomer, Fred Jacobs a Margreet Honig.
Vystupovala napříč Evropou s ansámbly jako La Romanina, Harmonia del Parnàs, La Sfera Armoniosa, Musica Poetica, La Academia de los Nocturnos, Le Jardin Secret, Collegium Musicum Den Haag a Música Temprana na různých festivalech jako jsou Festival de Música Antigua de Peñiscola, Festival de Música Antiga: Música, Història i Art (Valencia), Fringe Festival Oude Muziek (Utrecht), Festival Classique (Haag), Festiwal Twórczosci Religijnej (Żory), Dag Oude Muziek (Bilzen), Edizione Pievi & Castelli in Musica (Itálie), Hudební lahůdky (Brno) a Kasteelconcerten (Nizozemí). Pravidelně vystupuje v rádiu a nahrává CD s četnými ansámbly.
Historický i klasický zpěv vyučuje soukromě, ale také na různých institucích jako Conservatori de Música Isaac Albéniz (Girona). Od roku 2014 vyučuje na Mezinárodní letní škole staré hudby ve Valticích.
Vyučovací jazyky: EN, IT, ES.
Maria Christina Cleary (IR / IT) - harfa, basso continuo (4. - 9. 8.)
Výjimečná harfistka Maria Christina Cleary z Irska je označována za “skutečnou virtuosku”, “brilantní hráčku” a “průkopnici dobové harfové praxe”. Je známá svými improvizačními schopnostmi a důmyslnou hrou basso continuo, spojenou se zvláštní péčí o vytvoření krásného zvuku.
Maria pochází z Irska, vyrůstala obklopena irskou hudbou a zároveň získala klasické hudební vzdělání ve hře na klavír, zobcovou flétnu, harfu a zpěv. Byla členkou souboru Capriol Consort Dublin, vedené Doris Keoghovou na Royal Irish Academy of Music. Studovala harfu na College of Music Dublin u Mercedes Garvey a později začala studovat psychologii na Trinity College Dublin. Harfu studovala na Koninklijk Conservatoriums v Haagu a Bruselu (Susanna Mildonian). Během studia se její mysl otevřela mnoha druhům hudby: soudobé, elektronické, jazzové, experimentální hudbě s netónovými a mikrotónovými systémy ladění.
V roce 2016 jí byl udělen doktorát na The Academy of Creative and Performing Arts (ACPA), Leiden University.
Specializuje se na historické harfy, hraje na jednořadé středověké harfy, italskou (arpa doppia), španělskou (arpa de dos ordenes), německou (Davidsharffe) a velšskou barokní chromatickou harfu a na harpe organisée z 18. století, vyvinula několik inovativních ladění pro provozování středověké a renesanční hudby.
Již více než patnáct let vystupuje Maria pravidelně s Davide Montim pod názvem Arparla, duo houslí a harfy, které se specializuje na repertoár ze 17. až 19. století.
Maria vyučuje harfu, improvizaci a komorní hudbu na seminářích, mistrovských kurzech a uměleckých pobytech po celém světě, mimo jiné na Guildhall School of Music London, konzervatořích v Singapuru, Brisbane, Sydney, RMIT Melbourne, Benátkách, Padově (2005-2008), Krakovské akademii, Sibeliově akademii v Helsinkách, Akademii v Oslu, Oberlin College Ohio, Case Western Cleveland a na Juilliard School of Music v New Yorku. Působí jako pedagog na konzervatořích ve Veroně a Vicenze v Itálii a na Haute École de Musique de Genève.
Publikovala v časopisech Early Music, Basler Jahrbuch a American Harp Journal a v blízké budoucnosti ji čekají další publikace.
Vyučovací jazyky: EN, DE, NL, ES, IT, FR, PT.
www.arparla.it
Marta Kratochvílová - barokní a renesanční traverso, zobcová flétna, historicky poučená interpretace na moderní příčnou flétnu
Třída je určena zejména pro hráče na barokní nebo renesanční traverso, stejně jako hráče na moderní příčnou či zobcovou flétnu se zájmem o historicky poučenou interpretaci s možností vyzkoušení autentického nástroje. V rámci třídy bude probíhat individuální výuka a souborová hra barokního a renesančního repertoáru (nástroje budou poskytnuty).
Marta Kratochvílová studovala hru na flétnu na Konzervatoři v Pardubicích a poté na JAMU v Brně. V roce 2000 zahájila studium ve Francii na Conservatoire National de Région de Strasbourg, kde se specializovala na historické příčné flétny a komorní hudbu. Zúčastnila se mistrovských kursů a stáží vedených významnými osobnostmi jako Paul McCreesh, Barthold Kuijken, Jan-Latham Koenig, Sir Neville Marriner. Ve Francii až do roku 2010 intenzivně působila jako hráčka na barokní a renesanční příčnou flétnu v souborech Le Parlement de Musique, Bohemia duo, se souborem NotaBene. V rámci renesančních workshopů (Ferrara, Mnichov, Stuttgart, Basilej) pravidelně účinkovala s Consortem renesančních fléten ze Strasbourgu.
V současnosti žije v ČR a pravidelně koncertuje po celé Evropě. Realizuje především komorní a sólové projekty s umělci jako Aline Zylberajch, Christophe Coin, Jan Čižmář, Karel Fleischlinger, Marian Friedl, Martin Gester, Joel Frederiksen, Joachim Held, Martin Jakubíček, Petr Kolař, Ján Krigovský, Bettina Pahn, Marcin Świątkiewicz, Marc Vonau, Petr Wagner, či se soubory {oh!} Orkiestra Historyczna, Musica Poetica, RukyNaDudy nebo Plaisirs de Musique, jehož je zakládající členkou. Je také vedoucí consortu renesančních příčných fléten Tourdion. Účastní se projektů Misterios del Amor a Telemannia.
Jako pedagožka s dlouholetými zkušenostmi bývá zvána do porot soutěží i k prezentacím a masterclass po celé Evropě. Vyučuje soukromě hru a dobovou interpretaci na barokní a renesanční traverso, působí také na ZUŠ Varhanické v Brně (moderní a historické příčné a zobcové flétny).
Vyučovací jazyky: CS, FR, (DE), (EN).
Aline Zylberajch (FR) - cembalo, basso continuo, ansámbl (8. - 17. 8.)

Martin Gester (FR) - cembalo, varhany, basso continuo, ansámbl (8. - 17. 8.)

Krzysztof Firlus (PL) - viola da gamba, ansámbl, renesanční consort (12. - 17. 8.)

Davide Monti (IT) - housle, improvizace, historická pedagogika (4. - 9. 8.)

Davide, který vystudoval konzervatoř v Parmě a Veroně, působil jako vedoucí/sólista mnoha souborů po celém světě, včetně European Baroque Orchestra (EUBO), Il Tempio Armonico, Accademia Arcadia Australia a Ensemble Elyma, Tafelmusik Toronto, Les Voix Humaines Montreal, Camerata Brisbane, Kore v Polsku a Arparla s harfistkou Marií Christinou Cleary.
Davide se zaměřuje na umění improvizace, v němž se zkušenost s extemporální komunikací podobá jiným uměleckým formám, jako je divadlo, tanec, šerm a drezúra. Partituru považuje za plátno, na němž je každé představení jiné a životně důležité.
Davide vyučoval improvizaci v rámci historicky poučených postupů v Evropě, Kanadě, Asii a Austrálii a je uměleckým ředitelem projektu International School of Improvisation – Helicona, který vyučuje hudební improvizaci v rámci multidisciplinární perspektivy, což vede ke komplexnímu a fascinujícímu systému strategií. Projekt Helicona byl nedávno oceněn organizací REMA (European Network for Early Music) jako přeshraniční projekt roku.
Davide, v současnosti učitel barokních houslí na konzervatoři ve Firenze, je v dialogu se svými houslemi – od Giuseppe Guadagniniho z druhé poloviny 18. století.
Vyučovací jazyky: EN, FR, IT, (ES).
www.arparla.it
Cristian Gutiérrez (CL) - loutna, kytara, vihuela, theorba a další drnkací nástroje, basso continuo
Na kurs jsou zváni kromě loutnistů a hráčů na barokní kytaru také kytaristé bez předchozí zkušenosti s hrou na historické nástroje. Na místě budou nástroje k zapůjčení. Vítán je libovolný repertoár. Je možné se zaměřit také na zdokonalení v umění hry bassa continua na širokou paletu drnkacích nástrojů – zde jsou nutné základní znalosti harmonie. Lektoři se ve svých třídách kromě hry bassa continua zaměří následovně:
- Cristián Gutiérrez zejména na hru na barokní kytaru a vihuelu, především na španělský a jihoamerický repertoár. V jeho třídě jsou však vítání také hráči na theorbu, renesanční kytaru a renesanční loutnu s jakýmkoliv repertoárem.
- Jan Čižmář na hru na barokní a renesanční loutnu, mandoru a theorbu. Bude se věnovat také výuce ansámblové hry v renesančním loutnovém a smíšeném consortu.

Cristian Gutiérrez nahrál více než 15 alb a podílel se na nahrávkách a rozhlasových vysíláních z různých zemí a regionů: Gutrez Gutrez se zúčastnil mnoha vystoupení v Koreji, Španělsku, Spojených státech, Francii, Anglii, Holandsku a Portugalsku. Jako sólový umělec i jako člen různých hudebních skupin spolupracoval s významnými interprety staré hudby, jako jsou Aarón Zapico, Monica Huggett, Bruce Dickey, Gabriel Garrido, Charles Toet, Manfredo Kraemer, Michael Chance, Pedro Estevan, Ventura Rico a další. Hrál v Chile, Argentině, Belgii, Bolívii, Kolumbii, Koreji, Španělsku, Spojených státech, Francii, Řecku, Holandsku, Izraeli, Itálii, Norsku, České republice, Portugalsku, Švýcarsku, Turquii a Uruguayi.
Jako pedagog působí na Hudební akademii Hudební lahůdky v Praze a pravidelně vyučuje a vede mistrovské kurzy na Akademie für Alte Musik v německých Brémách. Vedl také kurzy v zemích Latinské Ameriky, například v Kostarice, Kolumbii, Bolívii a Argentině.
V letech 2016 až 2018 byl Gutierrez ředitelem programu “Initiation and Improvement of Early Music” na rozšiřujícím oddělení Univerzity Alberta Hurtada.
V současné době je hudebním ředitelem hudebního souboru La Pulsata Trio, který se specializuje na studium a uchovávání koloniální barokní smyčcové hudby, a souboru barokní hudby La Consonancia.
V současné době působí jako akademický pracovník na Univerzitě Alberta Hurtada v Santiagu de Chile, kde je ředitelem studijního programu “Superior Interpretation in Early Music”. Od roku 2020 působí jako akademický pracovník na konzervatoři Universidad de Chile v magisterském programu.
Vyučovací jazyky: ES, EN, IT, FR.
https://cristiangutierrez.cl
Jan Čižmář - loutna, kytara, vihuela, theorba a další drnkací nástroje, basso continuo

Jan Čižmář je všestranný umělec zabývající se hrou na historické drnkací nástroje. Se soubory jako např. Royal Concertgebouw Orchestra, Orchestra of the Age of Enlightenment, Orchestra of the Eighteenth Century, Rotterdam Philharmonic Orchestra či Capella Cracoviensis a pod dirigenty jako Frans Brüggen, Christopher Hogwood, Giovanni Antonini, Yannick Nézet–Séguin či Christina Pluhar pravidelně účinkuje v Evropě, Asii a USA. Vystupuje také jako sólista s barokním a renesančním repertoárem. Pod jeho uměleckým vedením působí soubor Plaisirs de Musique. Je členem projektu Misterios del Amor.
Po ukončení studia hry na kytaru a muzikologie v rodném Brně odešel do Londýna studovat na Royal College of Music, kde se začal věnovat hře na loutnu ve třídě Jakoba Lindberga. Ve studiu pokračoval na Královské konzervatoři v Haagu, kde jeho učiteli byli Nigel North, Joachim Held, Mike Fentross a Christina Pluhar.
Byl zakladatelem a šéfredaktorem českého kytarového časopisu Kytara a pravidelně přispívá i do dalších hudebních periodik. Intenzivně se také věnuje ediční a badatelské činnosti v oblasti staré hudby.
Jan Čižmář v současnosti pedagogicky působí na Musik und Kunst Privatuniversität der Stadt Wien, na Hudební akademii Karola Szymanowského v Katowicích v Polsku, na JAMU v Brně, na Konzervatoři v Českých Budějovicích a na ZUŠ V. Kaprálové v Brně. Hru na loutnu a příbuzné nástroje vyučoval také na Akademii staré hudby při FF MU v Brně, jako hostující pedagog pak na Hudební universitě Fryderyka Chopina ve Varšavě, Hochschule für Künste Bremen a Koninklijk Conservatorium Den Haag. Pravidelně vyučuje na kursech a masterclass v Evropě i zámoří.
Vyučovací jazyky: CS, EN, PL, DE, (FR).
Marian Friedl - koncovka, zobcová flétna a další dechové a obecně lidové nástroje - konzultace, workshop
Se svým svobodným přístupem k hudbě všech žánrů nabízí Marian konzultace hráčům na zobcové flétny a další dechové i jiné nástroje. Obzvláště vhodné pro studenty a pedagogy konzervatoří, jako inspirace a praktické setkání s méně obvyklými improvizačními a lidovými styly. Lektor bude zodpovídat také otázky technického rázu týkající se hry na zobcovou flétnu a další dechové nástroje, ale jeho doménou jsou také některé nástroje strunné. K vyzkoušení bude i svobodný nástroj par excellence, alikvotní flétna.
Marian Friedl, hudebník, etnomuzikolog, pedagog, je členem několika hudebních projektů různého zaměření, v nichž zpívá, hraje na kontrabas, lidové flétny, dudy, klarinet, malý cimbál a další nástroje. Účinkuje na více než dvou desítkách CD, často s předními interprety české či zahraniční scény. V roce 2014 nahrál například album NOCZ and Iva Bittová (Hevhetia), v roce 2016 Divé Husy s Jitkou Šuranskou a Martinem Krajíčkem (nominováno na hudební cenu Anděl 2016) či v tomtéž roce album Mateřština s Jiřím Slavíkem (Anděl 2016 v kategorii world music). Svou osobní vizi moravské world music vtělil do autorského projektu Beránci a vlci, jehož stejnojmenné album získalo ocenění Anděl 2017 v kategorii folk. V roce 2019 mu vyšla sólová deska Beskydská Odysea (Indies Scope), neofolklorní projekt Píseň ZEMĚ (Animal Music), jako sideman účinkuje také na albech norsko-české formace NOCZ and Choir (Hevhetia) či projektu Slovak Dances skladatele a dirigenta Petra Breinera (Naxos). Je součástí projektu Misterios del Amor a Telemannia.
Artur Malke (PL) - hudební management (3. 8. a 15. 8.)
Artur Malke – manažer a agent umělců klasické hudby, ekonom a PR specialista, ale také hudebník. V letech 2022-2025 viceprezident Evropské sítě pro starou hudbu REMA, organizace sdružující více než 160 evropských festivalů, koncertních síní a dalších organizací prezentujících starou hudbu. Je jedním ze zakladatelů {oh!}. Orkiestra Historyczna v Katovicích, jehož byl v letech 2012-2020 manažerem. V letech 2022-2023 generální manažer Sboru Polského rozhlasu v Krakově. V současnosti spoluorganizátor festivalu staré hudby All’improvviso v Gliwicích, manažer v agentuře SONORA Music a také lektor na Hudební akademii Karola Szymanowského v Katovicích. Svou pedagogickou činnost rozvíjí také ve vlastní společnosti Malke Music. Education & Consulting.
ANSÁMBLY A WORKSHOPY:
Air de cour / Ballet de cour
Komorní hudba
Práce na libovolném komorním repertoáru, pod vedením libovolného lektora a v libovolné časové dotaci.
Vokální ansámbl - Beatriz Lafont Murcia
Improvizace - Davide Monti
Historická pedagogika - Davide Monti !!!NOVINKA!!!
Renesanční traversový consort - Marta Kratochvílová
Plánovaná hodinová dotace: 8 lekcí (cca 4 x 90 minut).
Loutnový a harfový consort - Jan Čižmář
Plánovaná hodinová dotace: 8 lekcí (cca 4 x 90 minut).
Gambový consort - Krisztof Firlus
Plánovaná hodinová dotace: 8 lekcí (cca 4 x 90 minut).
Workshop Basso continuo
Plánovaná hodinová dotace: 6 lekcí (cca 3 x 90 minut).
Kastanětový workshop - Beatriz Lafont Murcia
Pro zájemce o hru na kastaněty a španělskou hudbu obecně. Lektorka představí podle úrovně účastníků základy i pokročilé techniky hry na tento nástroj. Výuka bude probíhat v angličtině. Výstup workshopu bude začleněn do koncertu účastníků.
Plánovaná hodinová dotace: 8 lekcí (cca 4 x 90 minut).
Hudební management - Artur Malke
(3. a 15. 8. 2025)
Seminář se zaměřuje na základy podnikání a marketingové ekonomiky realizované v profesní realitě hudebníků. Díky tomu, že jsme s účastníky v neustálém kontaktu, procházíme společně každou fází nejlepších propagačních aktivit, budujeme prodejní potenciál, připravujeme uměleckou nabídku a hledáme nejlepší způsob, jak oslovit promotéry – organizátory festivalů a ředitele koncertních síní. Zaměřujeme se také na proces budování a udržování dlouhodobých vztahů, které jsou na našem hudebním trhu klíčové. V neposlední řadě hovoříme o penězích – jak ocenit práci umělců, vypočítat rozpočty a najít způsoby financování umělecké činnosti.
Prezentace projektu Muzea Novojičínska Kuhländchen-Kravařsko
Putování po stopách zaniklé lokální kultury německy hovořících obyvatel Poodří (se zaměřením na rekonstrukci lidové hudby z 1. poloviny 19.století)
Zdeněk Orlita, kurátor Muzea Novojičínska
Marian Friedl, autor hudební rekonstrukce
Základní paušál 2.000 Kč zahrnuje
- aktivní účast – individuální lekce / lekce ansámblu/workshopu / dle výběru podle aktuálního ceníku
- vstup na všechny koncerty kurzu
- možnost vystoupení na koncertě účastníků (po domluvě s lektorem)
- možnost pasivní účasti na všech lekcích
nebo
- pasivní účast – neomezený vstup na všechny lekce a koncerty
Délka jedné lekce: nejméně 40 minut.
Cena 1 individuální lekce: od 1 000 Kč, cena 1 lekce ansámblu/workshopu: od 250 Kč.
základní ceny kurzovného i letos ponecháváme stejné jako loni. Dochází však k několika málo úpravám, které odrážejí potřeby dané nabídky nebo tendence v průběhu let minulých. Jde o:
cembalo
Je skvělé, že se opět podařilo zámek Kunín otevřít cembalům. Vzhledem k omezené kapacitě a náročnosti takového provozu jsme se rozhodli výuku cembala směřovat zejména (ne ale pouze) do druhé části kursu. Kromě standardní ceny lekce letos budeme připočítávat poplatek, který zohledňuje pronájem, transport a ladění nástroje. Konečná cena cembalové lekce se započítáním těchto položek tedy bude 1250 Kč / 50€. Současně ale nabízíme možnost pro ty z vás, kteří mají vlastní nástroj a jsou ochotni ho přivézt a dát k dispozici, jsou schopni a ochotni cembalo ladit, či jsou schopni a ochotni korepetovat, aby nás kontaktovali a domluvíme se na úpravě ceny. Podle aktuální situace budeme také nabízet stipendia.
zpěv
Cena za lekci zpěvu je nově navýšena na 1250 Kč / 50€, pro talentované studenty však budeme nabízet stipendia i nad rámec již dostupných. Jeden žák může mít v jeden den maximálně jednu lekci, finální rozhodnutí o udělení stipendia a celkovém počtu lekcí bude mít lektorka a vedení kursu. Podle aktuální situace budeme také nabízet stipendia.
komorní hudba
V případě počtu účastníků menším než 4 bude cena kalkulována individuálně, budou současně zvažovány stipendia.
Počet lekcí v jednotlivých blocích ansámblové výuky bude určen pro každou třídu individuálně. Plánujeme Vaši účast na všech lekcích a vystoupeních Vámi zvoleného ansámblu. Výjimky jsou možné pouze domluvě s lektorem.
Sleva z ceny lekcí nad rámec základního paušálu: 20% pro studenty do 26 let, 20% pro členy ČLS (slevy je možné kombinovat).
Nabízíme také stipendia pro potřebné ve formě slevy nebo dodatečných lekcí. Neváhejte nás kontaktovat s dotazy.
VÝUKA: 1. – 17. 8. 2025
Bude upřesněno…
(předběžný plán)
2.8.2025 Zahajovací koncert lektorů
5.8.2025 Koncert účastníků
8.8.2025 Koncert účastníků (improvizace, harfa, loutny, lute+harp consort, traverso consort)
9.-10.8.2025 Výjezdní koncert Raduň/Janovice
11.8.2025 Prezentace projektu Muzea Novojičínska Kuhländchen-Kravařsko a vystoupení účastníků workshopu Za starými hudebními nástroji z Beskyd
13.8.2025 Koncert účastníků (cembalo)
16.8.2025 Závěrečný koncert účastníků (gamba, cembalo) + raut
UBYTOVÁNÍ:
Nabízíme možnost ubytování v internátních budovách VFU Brno ŠZP Nový Jičín, přímo v Kuníně, vzdálených pouhých 250 m od zámku. Jedná se o 3 – 6 lůžkové pokoje se společným sociálním zařízením a kuchyňkou na chodbě. Pokoje se snažíme neobsazovat plně. Cena za osobu a noc: 280 Kč.
Rádi také doporučíme penziony v okolí, které jsou však již většinou v dojezdové vzdálenosti autem nebo na kole.
STRAVA:
V restauraci u Dobré hraběnky přímo na zámku www.dobrahrabenka.cz.
Snídaně: bufetové stoly: 135 Kč
Oběd: polévka + výběr z nabídky 4 hlavních jídel: 165 Kč
Večeře: výběr z nabídky 3 hlavních jídel: 155 Kč
(Ubytování na internátu + plná penze: 735 Kč za osobu a den)
Objednávka jídel předem z jídelníčku, který zašleme účastníkům s předstihem. Nabídka zohledňuje také většinu specifických diet.
Platba za ubytování a stravu se připočítává ke kursovnému.
Vyplňte online přihlášku níže nebo nás kontaktujte na adrese musacad@email.cz. Kalkulaci poplatku a informace k platbě Vám zašleme obratem po obdržení přihlášky. Přihlášku považujeme za závaznou po úhradě poplatku, nejpozději 12. 7. 2025. Pro lepší plánování kursů uvítáme uhrazení poplatku co nejdříve.
V případě zrušení kursů ze strany organizátora budou platby vráceny v plné výši. Vrácení platby z důvodu stornování přihlášky ze strany účastníka bude řešeno individuálně. Storno poplatek činí 40% z platby za kursovné a ubytování (platbu za stravné vracíme v plné výši).
Organizátoři kursu:
HUDEBNÍ LAHŮDKY, z. s.
Kociánka 69/25b, CZ-612 00 Brno, IČO: 22719458
web: www.h-l.cz/about
Kontaktní e-mail pro informace ke kursům: musacad@email.cz
Bankovní spojení (platby za letní kurs): Fio banka, a.s., Praha, BIC: FIOBCZPPXXX
účet v Kč: Číslo účtu: 2000181883/2010 IBAN: CZ6020100000002000181883
účet v €: IBAN: CZ2220100000002600181887
a
ČESKÁ LOUTNOVÁ SPOLEČNOST, z. s.
Kociánka 69/25b, CZ-612 00 Brno, IČO: 07090188
e-mail: czlutesociety@gmail.com, web: www.lute.cz, Facebook: lute.cz